Re: Trudne pytanie dla znawcow!!!!!!

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 14:08:55 MET

Daro napisał(a):

> Pare dnie temu pisalem w poscie "Potrzebuje pomocy" o tym jak moj komputer
> nieregulanie sie uruchamia tzn raz sie uruchamia a raz nie startuje nawet
> BIOS. Stalo sie to po tym jak zainstalowalem nowy (drugi)twardy dysk.
>
> Od kilkinastu dni szukalem przyczyny do dzisiaj. Po drodze probowalem z
> inna karta graficzna na AGP, wymienilem zasilacz na Modecom 350W a
> przyczyna okazala sie kontroler FireWire IEEE 1994 oryginalny Pinnacle
> kupiony z kamer viedo.
>
> Ja wyjalem kontroler FireWire komputer uruchamia sie prawidlowo bez zadnych
> [...]

1. czy na plycie masz ukladzik HPT366 lub HPT370 do obslugi dodatkowych
kanalow IDE ? jezeli tak to co jeszcze masz zintegrowane na plycie ?
2. podaj po kolei co masz powkladane do wszystkich slotow ?
3. sprawdz kondensatory na plycie glownej czy nie sa spochniete ...
    jezeli nie sa to mialem podobny problem kiedys z plyta na BX'ie jak
chcialem sieciowke nowa wlozyc do 5-tego slotu PCI to komp sie nie
odpalal wogole ... na kazdym innych chodzilo a wkladajac cos innego do
5-tego slotu wszystko chodzilo ok
4. dla pewnosci radze sprawdzic napiecia ... to ze zasilacz zmieniony
nie znaczy ze sprawny lub ze cos innego nie powoduje spadku napiecia ...