Re: zakupilem pen driva

Autor: squallik <zx9r-wywalTO-_at_-toTEZ-puchaczy.waw.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 20:01:46 MET

Wojtek napisał(a):
> ehhh takie okazje sie zdarzaja, bo wielokrotnie z takowych korzystalem,
> wystarczy odbrze na allegro poszukac.
tia... doslownie na kazdym kroku mozna kupic sprzet za 15% jego wartosci :).

> koles napisal ze dostal kilka w
> rozliczeniu, sa mu nie potrzebne, wiec pomyslalem zechce szybko sprzedac, stad
> taka cena.
masz szczęście, że to był pendrive za 200pln,
a nie motocykl czy samochód przez western union - kupiony na ebayu.
tam też jest pełno takich "okazji"...

> myslalem ze oszczedzam 100-150 pln, nie zaden 1000.
a zerknąłeś na ceny rynkowe wcześniej?
http://tinyurl.com/btmtu

> no ale prawo chyba cos mowi, gdy opis sie nie zgadza?
nie chcę tego komentować. ale nadal nie sądzę, żebyś naiwnie wierzył, że
to była okazja, bo idzie gwiazdka.

--
pzdrv,
Andrzej Talarek