Re: zakupilem pen driva

Autor: Wojtek Radko <zlotawy2004.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 18:22:34 MET

 Shreek <pulikow-SP@M-poczta.onet.pl> napisał(a):

> Muszę Cię zmartwić. Problem tanich pendrive'ów był znany już od pewnego
> czasu.
> Niestety są to podróbki i to nie działające poprawnie.
>
> Jedyne co możesz zrobić to rządać zwrotu kasy.

czy wszytstkie te g***a sa jednakowo g***iane? sprzedawca chce mi dac innego
(ale takie samego).. kasy zwrocic nie chce. w tresci aukcji bylo napisane w
ten sposob: "Witam, mam dziś do sprzedania PENDRIVE-a marki SONY dostałem go w
rozliczeniu, a jest mi zupełnie niepotrzebny. Jest on ZUPEŁNIE NOWY
nierozpakowywany.
Nie udzielam na niego żadnej gwarancji."

przyczepic sie mozna tylko do tego iz to nie jest sony. czy prawo stoi po
mojej stronie? on twierdzi iz sam nie wiedzial, no bo jak mial stweirdzic iz
to nie jest oryginal.

program ochbrony na allegro nie obejmuje mnie, gdyz placilem gotowka.