Re: klopoty z dual channel

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 15:53:24 MET

Artur napisał(a):
> Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości

> pewnie wlasnie dla tego chodzi bo ma ustawione wolniejsze timingi...
> sprobuj ustawic najwolniejsze timingi jakie sie da...

Jak wogole ingeruje w SPD to jest jeszcze gorzej. Mnie interesuje tylko
ingerowanie w FSB (ustawiam u siebie 200MHz co z mnoznikiem x18 dla
procka daje 3,6GHz natomiast z mnoznikiem x2 dla RAM daje nomnalne dla
pamieci 400MHz) SPD zostawiam w takim ukladzie na Auto. Najbardziej
dziwi mnie, ze testowane kosci jako pojedyncze chodza bez problemow z
takimi ustawieniami. To w zasadzie korzystanie z dual channel powoduje
dopiero schodki, z ktorymi jak napisalem poradzil sobie dotychczas tylko
Good Ram.
Mnie interesuje w tym momencie jedno: czy moze byc tak ze MoBo jest
skopana czy moze ten model poprostu lepiej chodzi z koscmi o
wolniejszych timingach wykrywanych z SPD??

Pzdr OMSON