Re: Swirujace myszki optyczne

Autor: Friend <nospam_at_zxcvbnmopi.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 14:41:40 MET

> Jak tak Was czytam to widze, ze moze byc ciezko cos z tym zrobic. Pal
> licho tego A4-Tech - najgorsze, ze kupilem inna myche (EasyTouch) i
> tez
> swiruje. :/ Ostatecznosc to zostawienie tego Win2000 bez poprawek,
> ale
> to tak nie bardzo mi sie usmiecha. :/

Jest tak jak napisałem wczesniej, z problemem swirowania myszy walczyłem
z miesiąc. Pal licho ze w XP swirowała ale jak grałem w UT2004 to takie
swirowanie było mocno wqurw..ce.

Instalowałem oryginalne sterowniki, wreszcie wydałem ponad 100zł na
rozne myszki, wymienię w szczegółach typy myszek:

Logitech BJ58,
Logitech BJ69,
Logitech BF90
Microsoft OEM 1.0A
Medion bezprzewodowy MD6419

Na koniec kupiłem prostą podkładkę za 4zł i problem
zniknął !! (ale mam teraz cały worek myszek w zapasie:)

GM