Problem z odtwarzeniem filmów

Autor: Dominik <dominikz1983_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 12:34:08 MET

Witajcie
Mam następujący problem:
Zainstalowalem system XP, sterowniki do plyty glownej itd, oraz dekodery do
filmów. Wszystkie filmy chodzily mi w: windows media player, best player oraz
power dvd. Nie bylo mnie tydzien w domu, nikt komputera nie uruchamial. Wlaczam
i nie mam obrazu w zadnym filmie uruchamianym przez best playera oraz windows
media player, jedynie obraz mam w power dvd. Zainstalowalem na nowo wszystkie
dekodery i nadal bez zmian...
Ktoś ma moze jakieś wytlumaczenie co może być nie tak...instaluje dekodery od
kumpla i u niego wszystkie filmy bez zadnych zarzutow chodza...
Podkreslam ze to juz nie pierwszy raz coś takiego sie u mnie dzieje

PRosilbym o pomoc

Z gory dziekuje