Re: Wentylator karty graficznej + aerogate 2

Autor: Piotr Wolski <volus_at_no_spam.post.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 09:56:01 MET

> Mam karte graficzną sapphire radeon X800GT. Ostatnio kupiłem sobie panel
> sterujący wiatrakami (aerogate 2) i mam mały problem z podłączeniem.
> Wtyczki od wentylatora procesora i wentyla z obudowy pasują, natomiast
> wtyczka wiatraka karty graficznej nie. Karta ma wtyczkę podobną do
> standardowej 3 pin, jednak jest ona bardzo mała i nie chce wejść. Czy
> istnieją jakiś przejściówki z tej wtyczki od grafiki do zwykłej 3 pin.
> Szukałem na allegro, ale nie znalazłem, więc pewnie nie ma. Czy jest jakiś
> sposób na podłączenie do panela karty graficznej?

Możesz rozebrac wtyczkę z karty graf (z zasady wystarczy nacisnąc śrubokrętem / szpikulcem styki we wtyczce a zniej wyskoczą) i włożyć je do wtyczki standardowej (można też ją obciąć i dolutować ale chyba nikt nie lubi zbytnio ingerować w sprzęt).

> BTW: Może orientujecie się do czego służy gniazdo zaznaczone na tym zdjęciu
> www.republika.pl/bart2121/db.jpg ? (karta sapphire x800gt).

Czy zanaczone zdjecie to nie jest złączem dodatkowego zasilania? podłączane przez wtyczkę do FDD?

pozdrawiam
Volus