Re: nVidia Quadro FX 1400

Autor: Paweł Łącki <welniak17nospam_at_bezspamuwp.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 21:03:30 MET

On Fri, 18 Nov 2005 19:25:33 +0100, yarrox wrote:

> Czy na takiej karcie: nVidia Quadro FX 1400 będzie się dało pograć?
> tzn. czy nowe gry będą na niej chodziły tak jak trzeba?

http://tinyurl.com/a8jkx

Tutaj piszą, że powinno działać podobnie do analogowego geforca.
Sęk w tym, że nie wiem na pewno który geforce jest analogowy. Quadro ma
wersję nv41 chipsetu taktowaną 350mhz i 8 potoków. Teoretycznie więc
powinno działać, powtarzam teoretycznie, na poziomie gf6800le.
Nie mogę ci jednak dać żadnej gwarancji bo karty nie miałem. nie wiem
też jak jest z kompatybilnością driverów, ale podejrzewam, że to są
prawie te same drivery co do geforca.

pozdrawiam

Paweł