Asrock K7VT2 - cos nie tak z sieciowka

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 20:31:07 MET

Hello Grupo,

do niedawna byłem szczęśliwym użytkownikiem niesławnej K7S5AL. Płyta, choć
nie za szybka, działała niezwykle stabilnie i miała doskonałą (choć jeszcze
wtedy o tym nie wiedziałem) kartę sieciową (SiS). Pech zmusił mnie do
wymiany ww. na Asrocka K7VT2, również wyposażonego w sieciówkę (VIA). O ile
w ECS dane po skrętce (niekrosowana, połączenie z konsolą Xbox) "leciały" z
prędkością niespełna 11MB/s, tak tutaj średnia prędkość waha się między
200KB a 2MB/s, nie ma reguły. Co ciekawe, widać, że dane "lecą" szybciej; po
prostu przez większość czasu karta "nic nie robi" (a lampka nie miga). Ktoś
z Was orientuje się, co może być przyczyną? Soft wykluczam (chyba, że wina
leży po stronie samego systemu lub sterowników).

k,