Re: Zasialacz Codegen- pomocy

Autor: Jawi <Jawi_at_poczta.fm>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 18:58:15 MET

Użytkownik "Szymon Wróblewski" <smiecii@pocSPAMMzta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dliqsv$um7$2@bmj-lx1.bmj.net.pl...

fajnie tu ludzie uogólniają:)
gdyby firmowych drogich zasilaczy było na rynku tyle co tych shitów codegen
czy podobnych to tak różnej statystyki by też nie było:) Firmowy pewnie
lepszy, ale gdzie powiedziane, że na pewno się sfajczy:)
używam niefirmowych albo "mało firmowych" od nastu lat i miałem jeden
problem w życiu z zasilaczem a zmieniałem kompa ze 12 - 15 razy nie mówiąc
ile złożyłem dla innych i odpukać nie było reklamacji.
- nie przeciążać zasilacza - podstawa a reszta to....
pozdrówka