Padł a7v133 jak wgrać bios ?

Autor: tomekn <tomekn_at_wytnij.MMm.pocz.oet.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 11:36:39 MET

Witam
Przed chwilą przeładowałem firmware w dysku baracuda 80giga i po "udanym"
flashu moja płyta nie startuje odłączyłem wszystko i nadal cisza, same
"wentylki" się kręcą a karta nie odpala monitora wydaje mi się że wymazałem
w jakiś sposób BIOS płyty . Kto poda linka jak zrobić dyskietkę która wgra
bios? Szukam na googlach ale nie mogę znaleźć nic na ten konkretny temat.
Bios award jak by co.
pozdr
tomekn