nie trafiłem z grafą

Autor: Jonasz <jonasz__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 10:36:46 MET

Witam wszystkich
Mam problem wynikający różnych wtyczek. Konkretnie kupiłem kartę
graficzną (Savage4), która przypadkiem okazała się cyfrowa (tylko)
i ma dziwne gniazdko, do którego nie wchodzi mi wtyczka od monitora
VGA (Samsung SyncMaster 795DF). Mam też przelotkę z DVI na Sub,
więc mogę to połączyć, ale - nie działa! Raczej działa, bo inny
monitor i inna karta pozwalają jej używać, a ta moja parka nie chce.
Co robić?