Re: asusP4c800 problem z podstawka ?

Autor: zielony <brak_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 01:17:51 MET

ggs wrote in message ...
>In news:dlip88$r4b$1@nemesis.news.tpi.pl,
>zielony <brak@poczta.onet.pl> typed:

..

>To wersja Deluxe z Post Reporterem czy zwykla ?
>Przyjrzyj sie dokladnie Southbridgowi , nie wyglada moze na lekko
>wybrzuszony ?

to jest wersja delux - kiedy rusza po blokadzie to tak
jakby stwierdzal ,ze ma nowy procesor ?
bo bios staje i domaga sie wejscia w setup lub
przyjecia wrtosci default ( zerszta moze to normalne
ale do tej pory nigdy nie zwracalem na to uwagi )

mostek poludniowy chyba nie jest wybrzuszony ?
(w kazdym razie takie mam wrazenie)

na moje zerowe doswiadczenie - nie wyglada
to na konkretne uszkodzenie (tak ,ze cos sie
spalilo lub cos sie na stale rozwarlo/zwarlo) bo
to raz chodzi a raz nie.

dzieki za zainteresowanie