AAAAARGGGGHHHHH!!!! :(

Autor: Mundi <slurp_at_WYTNIJT0polbox.com>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 00:50:03 MET

Witam

Głupota ludzka nie zna granic :(
Zepsułem sobie RADEONA 9800PRO. Jak? Wyciągłem kartę graficzną
jak płyta była pod napięciem (system zamknięty ale zasilacz nie wyłączony).
Proszę mnie nie pytać dlaczego, po prostu błąd w sztuce :) Siadła kość
(kości)
pamięci. Teraz karta wyświetla artefakty, parę przykładów poniżej. Teraz
moje pytanie, czy w jakiś sposób jest możliwe zlokalizowanie która kość
pamięci jest niesprawna. Jest jakiś test pamięci dla kart ATI? Czy ktoś zna
jakiś serwis (woj. małopolskie) który potrafi wlutować kości chyba BGA :)
Wogóle się to opłaca? CZY W POLSCE JEST SERWIS SZAPHIRE?
Na google jutro przyjdzie czas, jak się z tym pogodzę :)

http://www.man.pl/~tomaszek/Pulpit.jpg
http://www.man.pl/~tomaszek/Pulpit2.jpg
http://www.man.pl/~tomaszek/tr3.jpg