zasilacz DELTA

Autor: Jaceq <dzacek83_at_WYWALTOo2.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 00:14:32 MET

Witam!
chcialem kupic sobie zasilacz i znalazlem zasilaczyk firmy DELTA
  (tutaj info: http://allegro.pl/show_item.php?item=71748587 aukcja nie
jest moja w razie czego na niej kupie) czy sa jacys uzytkownicy takich
zasilaczy? ja wiem z doswiadczenia ze delta robi duzo zasilaczy do
notebookow i firmowych PC takich jak HP czy DELL, a nawet ladowarki do
akumulatorow... ich jakos wykonania jest wysoce zadowalajaca wiec z tej
strony nie mam obaw... chodzi mi o stabilnosc pracy oraz. ew. usterkowosc

--
Pozdrawiam
Jaceq