Re: Radeon X700 Pro i wyłączający się monitor

Autor: taki <konradpc_niespam__at_aol.com>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 23:12:20 MET

"Kriss" <koreek@poczta.onet.pl> wrote in message
news:dlha2o$ri8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam Zainwestowałem w nową grafikę i kupiłem Radeona X700 pro po
> zamontowaniu w kompie i wgraniu sterowników mam taką dziwną sytuację że co
> jakiś czas jak komp jest pod większym obciążeniem to mi sie wyłącza
> monitor i po sekundzie się znowu włącza taki jakby reset monitora, czy
> ktoś się z czymś takim spotkał??
> Zasatanawiam się czy to może być wina zasilacza 300Watt?
> a może karat jest uszkodzona??
Mam cos podobnego na x700 (nie pro). Obraz sie wylacza na sekunde,
staje sie czarny i za chwile pozniej zaskakuje. Jednak nie zauwazylem,
zeby mialo to zwiazej z obciazeniem - tzn zdarza sie to rowniez
jak karta jest w idle. Kiedys zdarzalo sie to 1 - 2 x dziennie, a teraz
juz od kilku dni cisza :) Nie ma reguly.
A zasilacza u mnie raczej bym nie podejrzewal bo mam Tagana
480 W...
U mnie to wyglada jakby po prostu grafa sie resetowala. Temat
delikatnie mowiac olalem. Nie sprawia mi to wiekszych
nieprzyjemnosci :)

Pozdrowienia,
taki