Szum i lekki pisk z głośników podczas pracy HD

Autor: Hector <lukgigi_at_op.pl>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 22:33:54 MET

Witam Wszystkich
Mam płytę główną Gigabyte K8NF-9, zestaw głośników podpiąłem do
zintegrowanej na płycie muzyki i obserwuję szum i lekki pisk z głośników
podczas pracy dysku twardego i zmiany rozdzielczości ekranowej – bez
względu czy dźwięk jest wyciszony do zera czy nie. Eksperymentowałem z
różnymi ustawieniami miksera, ale nie było żadnych zmian.
Nie raz miałem do czynienia z płytami Gigabyte (różne modele) i objawy
były podobne (chyba taki urok tych płyt).
Czy można temu jakoś zaradzić ?

Pozdrawiam Hector.