Re: dwie karty gfx w kompie

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 20:44:19 MET

Tomasz S. <tomasz_s1@o2.pl> wrote:

> Chcę dokupic drugą kartę graficzną do komputera - tak żeby uruchomić dwa
> monitory na jednym kompie.

            Po co? To ma sens jak chcesz miec 3+ monitory i nie wydawac nie-
wiadomo-ile na Matroxa Perhelie. Przy 2 monitorach kazda wspolczesnie
produkowana karta, nawet te najtansze, ma 2 RAMDACi i pozwala podlaczyc
2 monitory. Jesli oba przez DSUB, to po prostu za kilka zl kupujesz
przesciowke DVI->DSUB.

> (Jedna będzie na AGP, a druga na PCI).
> Zastanawiam się czy będzie się dało ustawić, która karta jest główna.

            Ustawienie tego masz srzetowo w setupie od lat. Dodatkowo wspolczesne
OSy i sterowniki tez to po swojemu zarzadzaja.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl