problemy ze sterownikami nvidii i tvout

Autor: Grzehu <surym_at_poczta.onetspam.pl>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 19:56:17 MET

moja karta to GF4 4800 marki Creative Labs, to znaczy MSI. czesto
korzystam z tvout, mam na stale podlaczony TV do kompa (przez SVHS). i
tutaj problem. ostatnie sterowniki, na ktorych prawidlowo wyswietlane sa
filmy na tv, to 67.xx. probuje updatowac za kazdym razem, gdy nvidia
wypusci nowe sterowniki, i kicha, zamiast filmu jakies krzaki i ogolna
"wojna mrowek". trzymam sie wiec 67.66. niby niewiele trace, bo stery
7x.xx i nastepne sa przede wszystkim dla SLI, ale jednak. ktos ma jakis
pomysl/spotkal sie z podobnym problemem?

pozdrawiam
grzehu