Podlaczenie karty graf. do TV

Autor: jijomo <jijomo_at_NO-SPAM.poczta.NOSAPM.onet.pl>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 18:48:29 MET

Witam, mam nastepujacy problem:
Kiedy podlaczam moja karte graficzna (HIS Radeon 9200) do telewizora
(Panasonic TX29PX15), czy to za pomoca kabla s-video - s-video dolaczonego
do karty, czy tez za pomoca kabla s-video - scart, otrzymuje czarno - bialy
obraz. Nie wiem jak sobie z tym poradzic. Prosze o jakies podpowiedzi. Z
gory dzieki za pomoc. Mam nadzieje, ze skierowalem pytanie na wlasciwa
grupe.

pzdr. jijomo