Zasechł mi tusz w Epson C84 :(

Autor: Tomek Jarzynka <tomee_at_ZMIEN-tlen-NA-kadu.tlen.net>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 17:02:13 MET

Hej,

po kilku tygodniach nieużywania spróbowałem coś wydrukować i...
zasechł mi kompletnie czarny i częściowo jeden z kolorowych
tuszy. Próbowałem czyszczenia głowic wiele razy, ale to nic
nie daje, tylko powoduje ubytek tuszu w pozostałych kartridżach.

Wyrzuciłbym te i kupił nowe, ale głowice nie są zintegrowane
z wkładami tylko z drukarką :(

Miałem kiedyś ten sam problem z C80, ale wtedy zaschły zamienniki.
Drukarka poszła na śmietnik.

Czy istnieje jakaś nadzieja, żeby odratować głowice? Wykręcić
je jakoś i pomaczać w czymś? Są jakieś godne polecenia zakłady
tego typu, najlepiej w Warszawie?

Dzięki z góry,

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net
"Popularność to miła rzecz przez pierwsze dwa miesiące