Re: AMD Barton 2800 jakie ustawienia?

Autor: ToM <tomi_at_nospam.pl>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 16:55:54 MET

Tomek wrote:
> Dzięki!
>
> Zrobiłem tak jak napisałeś, ale dalej mam takie temperatury:
> Case = 30 st. C
> CPU Diode = 73 st. C
> CPU Socket = 84 st. C
>
> Nic się nie wiesza, żadnych problemów.
>
> A może mam zły program do pomiaru? Może jest inny, bardziej
> wiarygodny? Sam już nie wiem :(
> Cooler mam o nazwie "Igloo" - porządny polecany przez AMD
>
> Bardzo proszę o radę!

Więc....
Program programem.... wszystko zależy od czujników płyty....
Moja płyta pokazuje w miarę dokładnie (podobne odczyty w biosie i w everest)
Twojego coolera zbytnio nieznam ale sądząc po rozmiarach raczej
słaby......(wer. 2411 wygląda jak chłodzenie czipsetu :) )
Ja chłodzę proca coolerem Cooler Master i w stresie mam 49'C....
Proc przy takiej temperaturze będzie chodził normalnie jednak jego żywotość
maleje drastycznie...
Moja propozycja: zainstaluj większy radiator(80x80) i dobry wentyl np. Arctic
Cooling Fan 3.... cichy i wydajny...
O efektach daj znać....

Pozdrawiam
ToM