Re: zasilacz i wiatrak

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 13:49:00 MET

Dnia Thu, 17 Nov 2005 12:36:49 +0100, Yoop napisa³(a):

> Witam
>
> Sprzedawca zaproponowa³ mi nastepujacy zasialcz i wentylator:
> HuntKey HK-350p (189zl)
> Arctic cololing freezer 7 (69zl)
>
> procesor bedzie AMD 3000+ venice
>
> To do zwyklego domowego komputera ( a wiec gry/filmy/muzyka itp)
>
> Poniewa¿ nie bardzo siê znam, to chcia³em zapytaæ, czy zaproponowane
> elementy s± dobre, czy moze warto troche doplacic za lepsze, lub wziasc
> cos innego rownie dobrego lecz taniej?

Sprzedawca zapewne siê pomyli³ - poniewa¿ Freezer 7 nie jest do platformy
AMD.Odpowiednia wersja freezera dla Athlona to Freezer 64 ale obecnie
ciê¿ko go dostaæ niestety.
Co do zasilacza ja mam swoje zdanie i nie wyda³bym 190PLN na zasilacz -
Foltron kosztuje ok 50PLN i spe³nia wszelkie wymagania dla A64 3000+ z
dobr± grafik± ³acznie.