Re: Czy mogę zamontować kartę do laptopa???

Autor: Roy <roy_gdansk_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 11:54:45 MET

Użytkownik "Agnieszka Banaszczak" <agnieszka_banaszczak@interia.pl> napisał
w wiadomości news:e2095$437ba5ba$540a0c11$13089@news.chello.pl...
> Mam lapa ze zintegrowaną badziewną kartą SiS M760. Laptop to Fujitsu
> Siemens amilo A 1645 sempron 3300+, 1 gb ramu, 80 gb twardziel dvd-rw no i
> ta badziewna karta!. Czy moge dokupić karte osobno inna i ja zamontować na
> plycie glownej (czy jest tam takie miejsce), a może jestem skazany juz
> tylko na ten szajs?? Pomocy, ram rozbudowałem do 1 gb ale nie wiem co z ta
> karta!!

ale po co ci inna karta? Czy ty laptopa kupilas do gier? jezeli tak to jak
wyobrazalas sobie gre z taka karta? Spzredawca cie
nie poinformowal o mozliwosciach tej kraty w 3D? Przciez do gier to ponizej
x700 nie ma w ogole sensu sobie glowy
zawracac. ewentualnie i to tez bym odradzal zakup radeona mobile 9700 ma
tylko 4 potoki.
pozdr Roy