AMD athlon 2400+ czy sempron 2200+

Autor: Edzi <Pla_at_ipla.fm>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 10:11:26 MET

Witam.
Krótkie pytanko: Który z procków (Athlon 2400+ i Sempron 2200+) jest
szybszy/wydajniejszy - socket A ofcourse. Pytam, bo choć wydawało mi się że
athlon, to testowałem wczoraj na jakiejś dziwnej płycie i różnice między nimi
były znikome.... oczywiście bios najnowszy i stery ok. Testowałem pcmark04,
7zip, aida itp.
Podejżewam, że płyta (na nforce2) chyba zdeko walnięta... jeszcze dzisiaj będę
sprawdzał, ale pytam was co by się upewnić.

Pozdrawiam,

--
Edzi