Re: Problem z drukarja Epson C42SX

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 21:52:31 MET

Dominik wrote:

> Witajcie
> Posiada drukarje Epson C42Sx czy ktos wie czy mozna drukowac jesli
> kolorowy tusz sie skonczyl???? Wymienilem czarny na nowy. We
> wlasciwosciach drukarki wskaznik pokazuje mi ze nalezy wymienic
> kolorowy teraz bo jest pusty. Czy bez kolorowego da rade drukowac??
> czy jest zrobiona blokada automatyczna ze musza byc dwa napelnione.
>
> Prosilbym o informacje osob ktore maja stycznosc z drukarkami Epson

Masz dwa wyjścia:

- kupić pojemnik z kolorowym tuszem, grosze na Allegro
- kupić reseter do chipów i zresetować pojemnik kolorowy (będzie
wskazywał 100% mimo że jest pusty), także grosze na Allegro

Niestety, z pustym pojemnikiem drukarka nie będzie drukować.

--
# Łukasz Ledóchowski
# gg: 503647 lukled@tlen.pl