Re: Nagrywarka DVD: NEC vs LG ...

Autor: Olek_ <olek-2020_at_gazeta.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 20:23:48 MET

Maxiu napisał(a):
> Witam.
> Byc moze temat przewijal sie juz na grupie, ale chcialem spytac co lepiej
> wybrac:
> NEC ND-4550A czy LG SuperMulti GSA-4166B LightScribe ?

kup Toshibe SD-R5372 ewentualnie SD-R5472 - wg. mnie niema lepszych w
tym przedziale cenowym i nikt mnie nie przekona ze LG jest lepsze, czy
Liteon (wiem do z doswiadczenia jakby sie ktos pytal), tylko uwazaj aby
przypadkiem nie sprzedali ci samsunga jako toshiby, niektore sklepy
wciskaja kit ze to to samo, a nie jest to prawda, to ze obie firmy
wspolpracuja nie znaczy ze to te same napedy pod innymi symbolami,

Olek