Re: Kompupter + monitor,drukarka + strop

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 17:54:47 MET

"mf" <michal@no.spam.usun.to.fazcom.net> wrote in message
news:dlfn4r$3ip$1@nemesis.news.tpi.pl...

> BNC .. w jaki sposob ?

Sa monitory z wejsciem BNC - potrzebuje wtedy kableka z BNC - sa takie
kabelki ktore z jednej strony maja wtyczke VGA a z drugiej np 5 oddzielnych
wtyczek BNC, kazda wtyczke mozesz przelozyc oddzielnie przez dziure w
suficie, potem uzyc lacznika - sa dostepne, pozwalaja spiac dwie wtyczki
razem i po drugiej stronie taki sam kabelek i tyle, robota czysta i pewna.