Re: Ktoś mi wytłumaczy?

Autor: misiek <misiek_1928_at_o2.plWYTNIJ.TO>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 17:50:32 MET

> Cytuję fragment z pewnej strony ... "... na rynku pojawiły się szybki i
> wydajne procesory AMD Athlon 1000MHz ..."
> Gdybym miał się sugerować tym co wyczytałem, to ... bez komenarza.

Strony producentow podaja takie informacje? Bez obrazy ale ztwierdzenie ze
na necie (nawet jezeli chcesz tylko polskie strony) nie ma aktualnych
artykulow o procesorach jest co najmniej idiotyczne.

> Jakie to ma znaczenie?
Jakie znaczenie? A jaka roznica jest miedzy jedna karta graficzna a dwoma w
trybie SLI? Dwa rdzenie to dwie jednostki obliczeniowe na jednym plastrze
krzemu ;)

>Jaki procesor polecasz?
Polecam (dla bogatych) Athlon64 X2 4800+

--
| ASUS A7N8X-E DELUXE | AMD ATHLON XP 2500+@3200+ BARTON |
| BOX COOLING + 2x80mm|  2x256MB DDR-400 TWINMOS CL 2,5  |