Re: Kompupter + monitor,drukarka + strop

Autor: gg <dddd_at_ddd.d.>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 17:31:07 MET

Użytkownik "mf" <michal@no.spam.usun.to.fazcom.net> napisał w wiadomości
news:dlfk04$43d$1@news2.ipartners.pl...
> rozebrac kabel od drukarki - zaden problem
> od monitora to juz chyba duzo gorzej ..

Dla upartego nic trudnego. Obciąć przedłużacz przełożyć przez dziurę kabel
i zalutować nową wtyczkę żeńską. Pomierzyć miernikiem który kabelek do
którego pina.
Przedłużacz i tak byłby potrzebny a w razie potrzeby wymiany monitora nie
trzeba będzie ponownie pałować sięz wtyczką.
Od biedy 2 dziury wiertłem 12mm powinny wystarczyć na kabel vga + do
drukarki + mysz i klawiarura. Kabel do drukarki też przeciąć i polutować
ponownie.
Z tym że ja bym kupił nowe wtyczki i ciął kabel a potem mierzył obciątą
wtyczkę i lutował nową na bieżąco żeby się nie pomylić.
Da się zrobić tylko trochę zabawy. Ale jaka potem cisza :)

--
pozdrawiam
P.