Re: Compaq Prolinea 4/33S

Autor: gg <dddd_at_ddd.d.>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 16:44:20 MET

Użytkownik "Wrokerad" <darek.k@el-pro.pl> napisał w wiadomości
news:dleul8$c5t$1@nemesis.news.tpi.pl...
> zamierzam wykorzystać takiego zabytkowego PCta do sterowania obiektem
> zewnetrznym.
> Nie umiem wejsc do BIOSu plyty tak aby uprawnić bootowanie z HDD. Z FDD
> pod DOS wszystko działa OK.

naciskało sie F10 w momencie gdy po włączeniu w prawym górnym rogu ekranu
migał kwadracik.
Te compaqi miały program do zarządzania ustawieniami biosem na hdd. Jeżeli
dysk był wymieniany i nie została na nowym założona specjalna partycja to
trzeba poszperac na serwerze hp-compaq i poszukac specjalnego
oprogramowania do zakladania takiej partycji na nowym dysku. (2
dyskietki.) Majaczy mi się coś hasło Rompaq. Oprogramowanie musi być
dokładnie do takiego modelu jak masz.

--
pozdrawiam
P.