Re: Kompupter + monitor,drukarka + strop

Autor: gg <dddd_at_ddd.d.>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 16:01:47 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w
wiadomości news:slrndnmgs9.ir2.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
>W dniu Wed, 16 Nov 2005 15:12:22 +0100, osoba określana zwykle jako
> gg pozwoliła sobie popełnić co następuje:
> W sumie fakt, zapomniałem, że to sieć lokalna. Ale VNC ma troszkę durny
> sposób działania i bywa upierdliwe w praktyce (już pomijając szybkość
> działania). Często zdarza mu się czegoś nie odrysować.
> Poza tym VNC nie da Ci zdalnie drukarki. Znaczy lokalnie zdalnej
> drukarki. Znaczy - wiesz o co chodzi ;->

Faktycznie vnc kijowo działa ale ultra-vnc już całkiem nieźle, dlatego
wspomniałem. Radmin działa naprawdę dobrze nawet na słabych kompach.
Drukarki najłatwiej dałoby się podpiąć do jakiegoś kilkuportowego
printserwera albo przy każdej drukarce oddzielny printserwer jednoportowy.
Ja bym jednak wyciszał te kompy przez wymianę wentylatorów, koszt
minimalny a efekt do sklepu powinien wystarczyć .
Wentylki kupić takie po 8zł . Wymienić koniecznie w zasilaczu a na
procesor też się nadadzą tylko nieraz trzeba pokombinować z mocowaniem.
http://www.proline.com.pl/shop.php?prodid=41435f46414e5f50524f5f5443
Tanie i ciche.

--
pozdrawiam