Re: Dlaczego nie widzi płyt?

Autor: ZeN <zen_at_nie.znosze.spamu.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 15:15:46 MET

Użytkownik "Chichotek" <zy@erpuarg.jnj.cy> napisał w wiadomości
news:14hjdv8naur3j$.dlg@chichot.net...

> Ale może miałeś? Jeśli tak to w rejestrze są ich pozostałości i może
> własnie te resztki wykrywa RTW i nie chce sie odpalić. Miałem też taki
> problem swego czasu; musiałem usunąć alcohola, deamon tools, virtualcd.

hmm.... tak zachowują się "nielegalne kopie" :)
ja miałem podobny przypadek z inną grą... (oryginał) nie pamiętam nazwy ale
winą były 2 napędy (CD rom + nagrywarka) ściągałem wtedy od producenta gry
patch...
może być też że zmieniałeś napęd i windows "pamięta" tamten sterownik i też
traktuje twój napęd jako drugi... wtedy wystarczyło by usunąć stare
sterowniki...

ZeN