Re: jaki hub usb?

Autor: AllMell <obi1_at_yahoo.com>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 08:21:39 MET

> Musze kupic hub usb, wiem tyle ze musi on byc aktywny. Ale do konca to nie
> wiem jaki. Na allgro dosc spory rozrzut cenowy (np. markowe za 50PLN).
> Chce
> do tego podlaczyc aparat cyfrowy, kamere, mysz, karte dzwiekowa,
> urzadzenie
> wielofunkcyjne, w przyszlosci byc moze jeszcze irda lub bluetooth. Nie
> ukrywam, ze cena gra duza role.
> Co polecacie?

Ja uzywam aktywnego huba Digitus. Kosztowal wlasnie 50 zl z haczykiem. Jak
dla mnie jest znakomity. Podlaczylem przez niego klawiature, aparat foto.,
sterowanie monitorem i czasami zewnetrzna pamiec. Ma zabezpieczenia
antyprzepieciowe na kazdym wejsciu i czyta praktycznie wszystko co
podepniesz (no moze z wyjatkiem gazet) :). Jak za te pieniadze to godny
polecenia