Re: GeForce 3 Ti 200 i TV out problem. :(

Autor: MariuszH <mariuszh_at_zwm.punkt.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 23:04:39 MET

Użytkownik "SpielMann" <arczi_spe@op.pl> napisał w wiadomości
news:dld4q1$37d$1@news.onet.pl...
> Witajcie. POsiadam karte graficzna GF3 Ti 200. Wczoraj chcialem uruchomic
> niej wyjscie tv out..ale nie dalo sie. Wlaczalem te funkcje nView i nic.
> instalowalem najnowsze sterowniki i tez nic. Oczywiscie telewizor jest
> polaczony z kompem. Nie wiem czemu nie moge mieć 2 ekarnow.. Pozmocie
> prosze
> jak to zrobic?? Bede bardzo wdzieczny
> Pozdrawiam
> ARCZI

Bo na GF3 można używać na raz tylko jednego urządzenia - albo monitora albo
telewizora.
Poprostu tak skonstruowana jest ta karta - podobnie jak następca GF4.
Głupie - ale takie są fakty.
btw. miałem wczesniej GF2MX na którym nView działało. Widać uznano w że w
następnej "generacji" nie musi być takich udogodnień jak chociażby
klonowanie obrazu.

Pozdrawiam
MH