Re: Atramenty Zamieninki

Autor: Gupik <gupik1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 19:41:13 MET

> Mój Epson Stylus Color 685 (głowice na stałe) od nowości (czyli od ponad
> 5 lat) nie widział oryginalnych tuszy i działa ok. Ostatnio nawet kupuję
> najtańsze zamienniki na allegro po 8 zł.

wiesz co, te stare drukarki to były bardzo odporne na takie wynalazki [
jeden mój kolec z osiedla ma Canona 6000, i wlewa mu chiński tusz do
piór za 2.50gr i ten Canon chodzi spoko i nic mu nie dolega, ] tak samo
jak stare samochody dyzlowkie były \ lub jeszcze są pojone olejem
opałowym, a ta nowe drukarki są wybredne na zamienniki, [ albo pochodzi
albo zaraz padnie ]