Re: Nagrywarka DVD: NEC vs LG ...

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 16:54:18 MET

> LG, Smasung, Lite-ON, Benq to największe gówna.
>
> Wiec jak chcesz dobr to tylko NEC albo inn japońsk .

1. wyrażaj się normalnie
2. Ustaw sobie Outlooka bo wysyłasz krzaki a nie litery. "Znawca"
komputerów powinien wiedzieć jak się konfiguruje czytnik.
3. Używałem (do dziś używam nagrywarki LG i nigdy się nie zepsuła
4. W komputerze z kórego piszę jest nagrywarka Pioneer DVR-K15RA
'renomowanej' japońskiej firmy która działa dość dyskusyjnie. Zbyt
dobrze jak na reklamację zbyt licho jak na zdobycie zadowolonego
klienta.

Wojtek