Re: LCD - Samsung 730BF

Autor: Kicha <Jabol_at_ole.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 09:19:01 MET

> Zastanawiam się nad kupnem monitora LCD (przeznaczenie: prace biurowe,
> czasem jakiś film). Co sądzicie o Samsung 17 LCD 730BF? Czy ktoś
> był/jest szczęśliwym/pechowym posiadaczem takiego monitorka? Prosze o
> wrażenia.
> Interesują mnie też informacje o matrycy a-si TFT/TN, którą ten
> monitor wykorzystuje!

To matryca TN z dopalaczem, odradzam kupno takowego do w/w zastosowań, z
moich doswiadczn znacznie lepiej spisują się monitory o czasie reakcji
12-16 ms (np mniejsza pikselizacja w filmach).

Ponadto jesli nie grasz w gry to wręcz idealnym monitorem będzie LCD na
matrycy typu VA (niestety drozszy)

Kicha