PROBLEMIK - płyta Gigabyte 8i915PDuo + Celeron D336 2,8 GHz ( LGA775 )

Autor: bonczek_ <bonczek__at_op.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 12:41:21 MET

witam
tydzien temu kupilem nowy sprzecik m.in (Gigabyte 8i915PDuo, 915P,
DDR400/DDR2-533, SATA, RAID, GBLAN, ATX) + (Intel Celeron D336 2,8 GHz BOX
(FSB 533, 64-bit))
no i zaistnial maly problemik gdyz plytka wydaje sie nie byc w pelni
kompatybilna z procesorem ( strasznie zamula juz na samym poczatku, przy
instalacji windy sie wywala na bluee screena)

cytuje opis procka z pudla:" procesor nie bedzie dzialal (nie bedzie rowniez
wykonywal operacji 32-bitowych) bez biosu uaktywnionego dla intel EM64T"

w serwisie powiedziano mi zeby zainstalowac nowy bios, lecz na stronce
producenta jest starszy (2005/1/21) niz ten zainstalowany (04.29.2005) no
wiec pozostaje mi oddac sprzet do weryfikacji co sie wiaze z oczekiwaniem 14
dni i dosc daleka podroza, chyba ze jest ktos w stanie udzielic mi fachowej
porady co z tym fantem zrobic

z gory dziekuje za wszelkie sugestie

pozdrawiam
Piotr