Re: Zaklocenia na karcie TV po zmianie procesora

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 11:07:14 MET

"Macko" <m_dot_tokarski@gmx.de> wrote in message
news:4379ada3$0$21942$9b4e6d93@newsread2.arcor-online.net...

> Istnieja wzmacniacze z wbudowanym separatorem galwanicznym?

Nie widzialem

Ogolnie powinien odseparowac PC od reszty sprzetu, TV z reguly nie ma
fizycznego polaczenie z kolkiem uziemiajacym (wtyczka ma 2 bolce) -
konstrukcja zasilacz jest tak ze wymaga on ukladu z uziemieniem. Separator
galwaniczny mozna dac przed kompem. Idealem byloby odciac sie rowniez od
kablowki bo nie wiemy co sasiad podlaczy... - ja sprobowalbym najpierw
podpiac separator na wejsciu kabelka do domu, jesli sprzet (PC, TV,VCR) beda
pracowac ze soba poprawnie to po klopocie, jesli nie to odseparowalbym tylko
PC, a jak kogos stac to moze dac dwa separatory.