Re: Zaklocenia na karcie TV po zmianie procesora

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 10:32:41 MET

Pandy w wiadomości <news:dlc7da$nb2$1@news.dialog.net.pl> napisał/a:

> Daj separator galwaniczny i wzmacniacz zaraz na wejsciu kabla w domu a nie
> tuz przy kompie - powinno pomoc.

Wzmacniacz jest już tak wpięty (z tym, że to i tak oznacza prawie "tuż przy
kompie"), zainteresuję się tematem separatora galwanicznego, dzięki!

ps.: Nie jestem pewien, czy tego sygnału w kablu nie wzmocniłem za bardzo,
wtyczka anteny dość mocno kopie, jeśli "z drugiej strony" trzymać uziemioną
obudowę komputera...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel