Re: HP LaserJet - która?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 09:17:43 MET

"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message
news:by795ud3il29.1pnczagjqda3e.dlg@40tude.net...

> Moim faworytem stały się HP LJ 5/5M, drugie miejsce 6P. Dobrze myślę?
Jeśli
> ktoś ma inną propozycję, proszę pisać. Argument o tym że 5P/6P nowsze
znam.

Ogolnie potwierdzam - pelna 5 to jest to, zamiast 5P wolabym 6P
5 to byla drukarka dla grup roboczych, 5P drukarka na biurko tam gdzie
wiecej sie drukuje a 5L mala drukarka dla malego biura lub domu.
W serii 6 podzial zostal zachowany z tym zastrzezeniem ze nie ma modelu 6 -
powstala tylko 6P i 6L - tak wiec 5 jest ostatnim modelem duzym...
potem juz posypaly sie drukarki z nowych rodzin tysiecznych ale...poza
zwiekszaniem predkosci i rozdzielczosci sa zaledwie zblizone pod wzgledem
mechaniki, po porstu HP przestal robic solidne drukarki - tzw konie robocze
i zaczal robic "plastiki" o z gory okreslonym czasie uzytkowania...