Re: MATROX MIL2A/8/IB2 vs riva tnt 2 32mb (ennyah) ;]

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 08:34:01 MET

> na rivia tną mi się filmy; mam okazję wpiąć matroxa... jak myślicie:
> może być lepiej?

Jesli ta Riva to jakis wynalazek typu Vanta M64, to moooooze.
Na pewno jakosc 2D bedzie lepsza.

> p3 1ghz, 512 ramu, via 6309

Hm... To raczej zacznij zmiany od plyty glownej.
Kontrolery pamieci VIA i DMA w ich mostkach z tamtego
okresu wolaja o pomste do nieba... :(

P3 Giga powinien odtwarzac wiekszosc DivXow z obciazeniem
od 10% do 30% zaleznie od uzytych kodekow i innych detali.
Przynajmniej tak jest u mnie (P3800, i815ep).

Zainstaluj FFDShow, upewnij sie, ze masz wlaczony Overlay.
Moze pomoze. Sciagnij i zainstaluj linuxowego MPlayera
w wersji Windowsowej. Tez pomaga.

Zdrooweczka,
Vituniu.

PS: Matroxy bywaja niekompatybilne z niektorymi plytami na VIA.