Re: Zaklocenia na karcie TV po zmianie procesora

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 00:03:15 MET

Macko w wiadomości <news:dlaqbs$btv$1@online.de> napisał/a:

> sprawe. I... nigdy nie mow nigdy. Oprocz wyeliminowania zaklocen uzyskalem
> takze generalnie obraz lepszej jakosci, czyli sygnal wcale nie byl tak
> dobry, jak myslalem.

Eeeech... Bo to co wystarcza przeciętnemu telepudłu do dobrego odbioru, dla
"super-jakościowych" tunerów pc-tv to 4x za mało. U mnie sygnał wzmoniłem,
tak, że wolę nie dotykać wtyczki od anteny, bo kopie, a i tak są zakłócenia,
a na telepudle podpiętym przez rozgałęźnik i znaaaaaaacznie dłuższy kabel
antenowy, prawie nie widać zakłóceń na słabych kanałach... :/

--
Pozdrawiam,
  Gargamel