radiatory 0dB

Autor: squallik <zx9r-wywalTO-_at_-toTEZ-puchaczy.waw.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 23:37:31 MET

witam,
chciałem coś zmienić w swoim kompie, więc zaczynam robić małe dzieło
sztuki :),
na początek obudowa - Thermaltake Tsunami Black Window.
śliczna!
następne kroki, to radiatory CPU/GPU,
pomyślałem sobie, że może by tak skusić się na jakiś z serii 0dB?
jeśli chodzi o CPU, to aktualnie mam Athlona XP 2600+, czyli 1,91GHz.
GPU, to GeForce FX5200 (MSI)
Zasilacz mam Chiefteca 360W 2xFAN z automatyczną regulacją obrotów.
ani CPU ani GPU nie jest i nie będzie kręcone.
Tsunami posiada 2 wiatraki 12mm (przód+tył), oraz jeden boczny zdaje się
90mm - więc przepływ powietrza powinien być w miarę dobry.
czy w takiej sytuacji 0dB ma szanse zadziałać?
znalazłem coś takiego:
CPU - http://4max.pl/default.asp?g=24&gg=19&produkt=1905
GPU - http://4max.pl/default.asp?g=141&gg=19&produkt=1819
ktoś testował?