kontroler USB VIA VT6212L

Autor: zoh <zoh_at_nospan.op.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 23:23:36 MET

witam serdecznie

od kilku dni walcze bezskutecznie z kontrolerem USB 2.0 opartym na chipsecie
VIA VT6212L

a mianowicie zakupiłem sobie dysk podłączany pod USB, a że mam w komputerze
(na płycie) tylko USB v1.1 to rozszerzyłem dodatkową kartą PCI.

Działa prawie wszystko. Zapis na dysk OK (małe >do5MB< i duże 'porcje'
danych >powyżej 50MB<), odczyt małych porcji danych jest OK, natomiast
kilkunastu MB to juz duuzy problem... transfer jest rzędu 300-500kb/s -
tragedia.

posiadam DELL Prcision 620. OS: win xp SP2
Na płycie jest jeszcze kilka innych kart PCI, ale po ich wyjeciu nadal nic
pozytywnego sie nie dzieje.
Podobnie jest przy przekladaniu karty do innego slotu - zadnej poprawy.

Jakies sugestie??
czy moze ten model jest felerny?
sprawdzalem takze na innym komputerze - to samo - odczyt marny, zapis OK

pomocy juz mi sie pomysly skonczyly....