Re: Radeon 9550 + TV OUT = problem :((

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 21:43:24 MET

Dnia 14.11.2005, PAndy napisał(a):

> Dodam od siebie ze na problemy z primary/secondary (nakladki czyli overlay)
> pomaga uruchamianie renderowania video w trybie VMR9 - wtedy nie ma
> ograniczen z nakladek - wady sa dwie: troche wolniej ale jak sie ma szybki
> komputer to nie klopot i dziala toto dobrze tak naprawde w jednym znanym mi
> programie - media player classic - jednak program sam z siebie warto jest
> instalacji iuzywania zamiast innych playerow - ma wbudowane dekodery mp4 i
> mpeg-2 wiec nie potrzebuje dekoderow systemowych (przy okazji dekoduje
> [...]

NTG, ale co mi tam. BSPlayer (Webtech) może nie lepszy (kwestia co kto
woli), ale na pewno tak samo jeśli nie bardziej funkcjonalny. VMR dla
niego to też "pestka". A wolę go bo ma dużo przydatnych funkcji dot.
obrazu w trybie pełnoekranowym jak skalowanie, przesuwanie itp. (wszystko
"w locie" i kontrolowane skrótami klawiszowymi dlatego takie wygodne).

--