Re: HP LaserJet - która?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 19:12:09 MET

"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message
news:1dp7chshlcy8q.1c0k8upg2n3mg$.dlg@40tude.net...

> Hmm... 6 jest mniej ekonomiczna (tonery na dużo mniej starczają), więc
była
> to taka "ostateczność.
>
> Tak więc co - najlepiej brać 5? Czy 5P dużo lepsza od zwykłej 5?

5P ma inna mechanike (mniejsza drukarka - model pomiedzy 5 a 5L)

> Aha, i jak z tą rozdzielczością? Na wszystkich aukcjach piszą że 4 też
mają
> 600 DPI...

Hm, chyba z RET, moze 4+ to wlasciwie prawie 5...

Ja mam 5 i wzialem ja z pelna swiadomoscia po przeanalizowaniu zyskow i
strat - strat nie bylo prawie zadnych (byla w cenie sredniej atramentowki
ktore sa jak jednorazowki - koszt drukarki to koszt zasobnikow z
atramentem)...
Stoi w domu od roku - nie slyszalem by sie ktos na nia skarzyl :D