Re: Radeon 9550 + TV OUT = problem :((

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 19:05:35 MET

"AkcenT" <nygus_@op.pl> wrote in message news:dlaj0u$ef5$1@news.onet.pl...

> WOW! To się nazywa wyczerpując odpowiedź :)
> Miałes kiedyś do czynienia z softem ATI, wiesz gdzie szukac ustawień, o
> których piszesz. Przekopałem wszelkie możliwe i nic :(

U... i tu ci nie pomoge... od pol roku lezy u mnie 9100 ktory nie chcial
chodzic z plyta BXMASTER (konflikt zasobow), 2 tygodnie temu nabylem cos z
fujitsu na i815e ale nei znalazlem czasu by poskladac kompa i reinstalowac
system... tak wiec nie moge pomoc... moze cos za 2 -3 tygodnie wykombinuje
to moge dac znac. w kazdym razie szukalbym czegos na forach dyskusyjnych
dedykowanych ATI - ich enkoder jest naprawde klasa sama dla siebie i takie
rzeczy jak CVBS powinien zrobic z palcem w ... ;)