Re: Mysz... z programowanymi przyciskami, ale...

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 16:27:11 MET

On Sun, 13 Nov 2005 23:18:58 +0100, Tytus wrote:

> Czy A4Tech ma jakis uniwersalny soft do obslugi swoich myszy na swojej
> stronie (bo nie znalazlem), podobnie jak Logitech Mauseware (czy jak mu tam)
> ?

A ma. http://www.a4tech.com/en/download2.asp?CID=5
Jak tak patrzę, to niby jest jakiś podział na przewodowe/bezprzewodowe, z
ilością kółek i tak dalej... Mimo tego gdy zmieniłem mysz z przewodowej
optycznej A4Tech na bezprzewodową A4Tech, ale sterowniki pozostały takie
same. Mimo to nie wiem czy Logitech będzie z tymi sterownikami
kompatybilny. Pozostaje sprawdzić :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//